Sunday, October 25, 2009

semakin dekat dia datang kepada aku..

Assalamualaikum....aku pasti sesiapa yang masih study lg tentu memahami dan mengalami keadaan ini (serius je bunyi)...anda tau ke apa yang aku maksudkan??..tak de lah..aku tengah bercerita tentang periksa akhir tahun semakin dkt..time ni lah kepala pening,selesema,nak pitamlah dan demam..apa-apa lg lah...tak rasa tenang lansung time ni...bila nak relax sikit bayangan peperiksaan datang dkt kepalaku(walawe..ayat aku..mengancam)..kerja sekolah+periksa akhir tahun yang setia berada di kepala aku,macam mimpi ngeri..aku akan menghadapi periksa akhir tahun lagi seminggu yang akan menentukan kelas mana aku akan duduk..2AA1 atau 2AA2..aku takut dengan subjek..semua subjeklah...nampaknya selama seminggu aku tidak boleh melawat blogspot and apa-apa jelah..hehehe..tpi buka juga walaupun periksa...dan yang akan setia menemani aku ialah bestfriend aku,nama dia buku...alah..bukan selalu periksa so aku kena buat yang terbaiklah...aku harap sangat kamu semua doakan kejayaan aku dan wish good luck dekat aku..kalau nak bagi tips untuk cemerlangpun bleh juga..

2 comments:

sila comment jika anda ada sebarang cadangan