Thursday, October 15, 2009

Cerita saje lah...

Assalamualaikum..dh lama ke aku x buat citer?? pd hri ini tuan-tuan dan puan-puan hati saya amat gumbira kerana saat yg ditunggu-tunggu tlhpun tiba(kenapa ayat aku cam ni??),,,sebenarnya dlm bape hri ini aku penat nk bangun pg...hello bukan alasan ye...tpi yg best nya bru je lps cuti skola and skrg ni cuti lg 4 hri...nasib baik cikgu-cikgu ku tidak memberiku kerja yg banyak kpdku...hehe...kat skola td seronok nye kena hujan walaupun kepala ini sudah pening...kat skola tdi happy coz aku ngn kengkawan aku semua ketawa,,,aku dri td asyik sakat ili saja..hahaha seronok dh lama kitaorang x bergurau mcm tu...sebenarnya aku x de idea nk buat cerita apa tpi aku cerita jelah citerr aku kt skola td...(x pe,asal ada cerita pun bolehlah)

No comments:

Post a Comment

sila comment jika anda ada sebarang cadangan