Wednesday, October 21, 2009

Cerita Hari Jadi...walaupun dh lepas..

Assalamualaikum...
Hri tu hri jadi aku,
kali ini hari jadi aku x semeriah mana pun,
sebab x sambut,
sebab dh dewasa.
tapi,..
(dewasapun boleh sambut apa??)
tapi x pelah..,
asal ada orang wish and bg hadiahpun cukup..
aku sms semua makcik aku,
nk bg tau birthday aku..
(kalau x bg tau,diaorang ingat x??)

Yang paling aku happy..
apabila..
kawan-kawan aku,
hampir satu kelas wish dkt aku..
aku terharu sangat,
sebab x sangka diaorang ingat..
terutama shuhaida..
cute sangat hadiah dia bg..

Kepada yang..
wish dan bg aku hadiah..,
thanks...

4 comments:

  1. Happy Birthday To You, Cousin.

    WAH WAH WAH!!!!!

    Hampir satu kelas tau ya? Meriah la tu.

    Maaf la kalau hadiah yang Iqa bagi yang sepatutnya menjadi hadiah dua tahun lepas tu berhabuk atau pecah atau..... APA2 JE LA. Minta Maaf Ya.

    Have A Happy Week.

    ReplyDelete
  2. thanks sebab wish...x lah,hadiah yang iqa bg tu tak berhabuk atau pecah,masih lawa lagi..

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Nabila..memang maklong lupa yg Nabila sama bulan dgn Iqa..mesti best bila semua member sekelas ingat..senyum sampai ke telingalah ya..

    ReplyDelete
  4. hehehe,memang senyum sampai ke telinga sebab x sangka diaorang ingat birthday nabilah...

    ReplyDelete

sila comment jika anda ada sebarang cadangan