Thursday, November 26, 2009

Malam sebelum Hari Raya Aidil Adha

makcik aku sedang panggang sotong dan udang
aku sedang tolong,tolong tengok..hahah
kek birthday aku,mak teh dan mak ita...
Hadiah birthday aku..
Aku tengah buka hadiah ni...
Assalamualaikum dan salam sejahtera...dh lama aku x update blog ini..sebenarnya aku sekarang busy sikit dgn kerja sekolah untuk form2...tapi sekali sekala aku tidak lupa untuk update blog ini...Malam tadi aku pergi rumah nenek aku ialah memandangkan esokkan kita nak sambut Hari Raya Aidil Adha..so,aku kena lah pergi rumah nenek aku untuk tolong nenek aku masak lauk pauk untuk esok...Malam tadi sedara mara aku ramai dan meriah sekali...makcik aku dia buat BBQ...sedap tu..hahah...tapi aku x makan bnyk sangat takut berat naik nanti baju sekolah aku tahun depan tak muat pula..hehehe...Sudah tengah malam dh ni..memang tak sabar nak tunggu besok..aku nak tengok sama ada meriah atau tidak...sudah semestinya adik-adik sedara aku ramai....ok lah..aku nk masukkan gmbr aku dengan family aku malam tadi...

1 comment:

sila comment jika anda ada sebarang cadangan